در گفت وگو با عطر و تن اعلام شد

اعتماد مردم به داروخانه های هلال احمر

اعتماد مردم به داروخانه های هلال احمر به گزارش عطر و تن، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به اعتماد مردم به داروخانه های هلال احمر، اظهار داشت: فعالیت داروخانه های هلال احمر فی نفسه هدف نیست بلکه وسیله ای برای تأمین ملزومات و نیازهای اساسی دارویی مردم است.


دکتر حمیدرضا دهقان در گفتگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت داروخانه های هلال احمر اضافه کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد عمومی غیردولتی است و خیلی از هموطنانی که به داروخانه های هلال احمر رجوع می کنند، توان تأمین هزینه های دارویی نداشته و گاها تا ۳۰ درصد از افراد حتی فرانشیز داروها را هم پرداخت نمی کنند.
دهقان افزود: ازاین رو ما در این عرصه، کاری کاملا خدماتی و انسانی انجام می دهیم و گردش مالی ما از سود بسیار پایینی برخوردار می باشد. ازاین رو جنبه های انسانی این خدمت قویتر از جنبه های اقتصادی آن است.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: داروخانه های هلال احمر با هدف کمک به بیماران فعالیت می کند. این داروخانه ها برپایه وظیفه حمایت و کمک به افراد محروم تأسیس شده است و ازاین رو امری طبیعی است که هلال احمر با عنایت به وظیفه درمانی اش به تدارک دارو هم بپردازد.
وی در خاتمه تصریح کرد: ما به عنوان معین وزارت بهداشت در خدمت نظام سلامت هستیم، اعتماد مردم به هلال احمر و داروخانه هایش، بحث امروز و روز گذشته نیست، این اعتماد نزدیک به ۳۰ سال است که شکل گرفته است.


1403/07/09
10:30:46
5.0 / 5
147
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , خدمات , دارو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
عطر و تن
atrotan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عطر و تن محفوظ است

عطر و تن

عطر و اودکلن و لباس مردانه و لباس زنانه